środa, 8 lipca 2015

Czas zmian ! Pora zmienić rzeczywistość

Wiem nie czyta mnie prawie nikt ,ale ja nie piszę ,żeby być sławna i nie wiadomo jaka bogata.Ja nie muszę zarabiać na tym ,aby być szczęśliwa.Jeśli ktokolwiek to czyta chętnie przyjmę rady .Jestem początkująca.Mam wiele planów ,wiele ambicji,wielką wyobraźnię ,ale nigdy nie wiem jak się zabrać do tego wszystkiego.Czasami nie mam siły iść dalej ,a czasami mam ochotę skakać z radości.Jestem zmienna to prawda.Chcę zostać projektantką wnętrz ,architektem albo malarką ,ale koleżanki powtarzają ,że pisarką.To jedyne co chciałam powiedzieć.






1 komentarz:

  1. Sama pamietam jak zaczynałam. Moim zdaniem to powinnaś pisać o tym co Cię interesuje, co lubisz. No i pisz w miarę systematycznie + komentuj u innych to jeżeli ktoś się tym samym interesuje to bedzie czytał. Masz wiele pomysłów - realizuj je po kolei. Masz czas :)
    Zapraszam do mnie http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń